Jealousy

AGFA Face

AGFA Face photo by Frizztext

My oldest

camera,

AGFA,

watching jealously

my newest

digital

pocket camera

my new camera
me and my new camera …
a Canon PowerShot SX130 IS

Related Articles by Zemanta:

About frizztext

writer, photographer, guitarist

6 responses to “Jealousy

  1. I had these camera in the past. That takes me back.

    Like

  2. hi frizz
    bei mir hat sich im lauf meines lebens auch schon eine ganze sammlung von “alten” cameras angehäuft (teils selbst verwendet,teils bebraucht bekommen),, die ich immer wieder mal verwende-
    ich entwickle dann die filme natürlich selbst ( nur mit platten kann ich nicht mehr umgehen )
    mein stolz ist eine alte hasselblad mit der fotografieren eine zeremonie wie ein hochamt ist-
    die filme entwickle ich und scanne die negative mit einem fotoscanner ein.- die qualität ist dann unübertroffen denn dadurch habe ich praktisch mit einem digitalen 60×60 mm großen sensor fotografiert – die fotos von meiner nordkapreise im flickr stream sind so entstanden

    Like

  3. danke für die Ehre frizz
    die wirkliche bildqualität kommt bei der schlechten auflösung von bilschirmen nur andeutungsweise hinüber

    :-)) wolfgang

    Like

  4. if you would like to see my other pictures form the nordkap travel here is the link to my album:

    ferry_1

    i shot the pictures also in the anaolg technic wiht my old hasselblad 500C/M and scanned after the development the 6×6 negative

    have fun with old cameras

    Like

  5. Pingback: The j! Archive « Flickr Comments by FrizzText

Hearing from you makes my day!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: